poniedziałek, 21 grudnia 2015

It's a men's world - inspiracje prezentowe

Nie wiem czy też macie taki problem z prezentami dla swoich mężów/ partnerów, ale ja tak! Zwłaszcza, że mój mąż ma w grudniu urodziny i imieniny. Jeśli dodamy do tego Mikołajki i Gwiazdkę robi się naprawdę ... problem. Co prawda mój mąż twierdzi, że nie widzi problemu, bo większość facetów lubi elektronikę, auta i gadżety, ale jakoś nie bardzo mi to stwierdzenie pomaga w zakupach. W każdym razie udało mi się znaleźć w tym roku kilki fajnych propozycji do 100 zł, którymi chętni się z Wami podzielę.

1. Skarpetki

Tak, tak ja wiem, że to dość banalne, ale mój mąż bardzo lubi oryginalne, kolorowe skarpetki a dzięki nebule odkryłam skarpetki Many Mornings. Są kolorowe, ogyinalne, a co więcej produkowane w Aleksandrowie, tak więc wspieramy lokalny biznes. Skarpetki można kupić online, na stoisku w Manufakturze albo tak jak ja na targach typu Urban Christmas Festiwal.








2. T-Shirt

I znów, to dość oczywista propozycja, ale jeśl Wasi partnerzy mają dystans do siebie albo lubią koszulki z fajnymi napisami, to jest to świetny pomysł na prezent. Mało kto nie zna chyba sklepu Pan tu nie stał i ich oryginalnych koszulek, ale firma ma poważną konkurencję, np. w postaci Gouda Works, który także projektuje ciekaw koszulk. I znów, oboj producenci są z Łodzi. 



3. Chustka Buff

Produkt polecany dla biegaczy ale nie tylko. Przyda się w zasadzie wszystkim, którzy biegają, ale też jeżdzą na rowerze, jeżdza na łyżwach czy chodzą po górach. Dostępne jest bardzo dużo wzorów, więc prezent można w zasadzie kupować co ... roku! Poza tym Buff jest wielofunkcyjny. Można go nosić jako chustkę na szyję, ale także opaskę, chustę na głowę czy czapkę. 




4. Icestripe

Unikalny identyfikator, czyli silikonowa opaska z wygrawerowymi danymi, takimi jak imię, nazwisko, grupa krwi oraz numer telefonu do ICE. Polecany dla osób aktywnych, uprawiających sporty ale znów patrz wyżej, nie tylko :)



A co Wy kupujecie swoim mężczyznom?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ryzykownie ;)- ale jednak zagarek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak tak znam ten przesąd, ale ja też kupiłam D. zegarek i to nawet dwa razy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba wspólnie nielubimy przesądów; ja też dwa razy :)

      Usuń
  3. U mnie z każdym obdarowywanym mam problem, nie mniej jest sklep i takie porady https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow jak wybrać idealny prezent dla danej osoby. Tu akurat dla dziadków propozycje ale spokojnie można kupić któreś z tych produktów swojemu mężczyźnie. Zależy co lubi tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może warto zorganizować jakąś fajną imprezkę? Możecie nawet zaszaleć i przykładowo zamówić spersonalizowane kubki papierowe z nadrukiem i nastawić się na jeszcze inne atrakcyjne dekoracje, żeby wszystko wyglądało bombowo. Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń